CORE C - Dech a diastáza

Dech a diastáza.JPG Je potřeba si uvědomit, že čím dál větší část klientely má problémy se správnou posturální funkcí hlubokých svalů, které zabezpečují bezbolestné držení těla. Bránice je hlavní stabilizátor a iniciátor aktivace hlubokých svalů CORE a tím pádem i HSSP - hlubokého stabilizačního systému páteře.

U klientů se špatným držením těla může právě bránice otevřít cestu ke zlepšení stability středu těla, protože až díky její aktivaci se teprve může podařit dostat pánev, hrudník a lopatky do správné pozice a tak odstranit případné svalové dysbalance. Takže pro mnohé klienty může být právě změna dýchacího stereotypu tou správnou cestou ke zlepšení zdravotního stavu - a to nejen ve smyslu držení těla.

Po tomto kurzu budete schopni aktivovat a využít bránici jako hlavní stabilizační sval ke cvičení a tak svým klientů ještě více pomoci s jejich problémy. Také budete schopni efektivně pracovat s diastázou a v mnoha případech jí správnou aktivací břišních svalů zmenšit nebo i odstranit...

termíny kurzu


Datum konání Lektor Místo konání Cena

naučíte se

  • obecná teorie dýchání
  • rozdíl mezi špatnými a správnými stereotypy dýchání a jejich ovlivnění držení a stability těla
  • teorie zapojování bránice do stabilizačních funkcí v rámci zapojení CORE a HSSP - hluboký stabilizační systém páteře, její správné nastavení
  • postura a držení těla na základě aktivace bránice a bráničního dechu
  • kineziologické aspekty pohybové soustavy při správné aktivaci bránice
  • techniky pro aktivaci pánevního dna spolu s hlubokými břišními a zádovými stabilizátory na základě práce bránice
  • nejnovější poznatky aktivace bránice od australských, anglických, amerických a českých fyzioterapeutů a lékařů dle světového výzkumu
  • teorie a problematika diastázy – rozestupu břišní stěny
  • praktické cvičení s lidmi s diastázou – varianty a modifikace
  • teoretické a praktické propojení mezi funkcí bránice a diastázou

co byste měli znát než nastoupíte do programu CORE - dech a diastáza

  • základní anatomie pohybového aparátu
  • znalost svalů břišní a zádové oblasti
  • funkce svalového systému CORE

mohlo by se hodit, takže raději s sebou

  • pomůcky na psaní
  • sportovní oblečení
  • ručník

Life´s mile
Aerobic
CK Lenka
SK Pohoda
Centrum
Pohybový specialista
Nutris