seminář páteř - kyfotické křivky

Držení těla - KYFOTICKÉ KŘIVKY PÁTEŘE

Kyfóza neboli kyfotická křivka je našemu tělu dána již v naší stavbě těla. S těmito křivkami se narodíme a pracujeme s nimi po celý život ve většině případů do jejich mobilit, i když samozřejmě u obrácených kyfotických křivek do lordotických tvarů – plochá záda, pracujeme spíše do jejich stabilit a správných kyfotických zakřivení. Vždy nás tato křivka dostihne v každodenní činnosti, budeme- li se choulit v nějaké stresové situaci či jen si tak relaxujeme, neboť hlavní dominantní kyfotickou křivkou je náš hrudní koš. Právě on má za následek v jeho nečinnosti spolu se žeberními oblouky mnohé nedokonalosti v držení těla, bolesti zad mezi lopatkami či nesnesitelné bolesti hlavy v podobě migrén. Správně pohyblivá kyfotická křivka je alfou a omegou pro náš dokonalý pohyb páteře v naší lokomoci.

Věděli jste, že...

… ať je hrudní páteř v hyperkyfóze, nebo je plochá, vždy je problém zároveň v přechodu s krční páteří

... autor programu: Daniel Müller

... školíme od roku 2010 a program stále zdokonalujeme

termíny kurzu

datum konání lektor místo konání cena
15. 01. 2017
09:00 - 17:30
Petr Zbyněk
Praha 5 - Smíchov
IQ POHYBOVÉ A PILATES CENTRUM
2 199 Kč při platbě do 16. 12. 2016
2 399 Kč po 16. 12. 2016

naučíte se

  • co je a co není správná funkce kyfotického zakřivení páteře v těle
  • počet kyfotických zakřivení v našem těle
  • efektivně pracovat se základními kyfotickými křivkami páteře (hrudní, oblast kosti křížové)
  • rozlišovat pohledem kyfotické křivky (kyfóza, hyperkyfóza, malá či žádná kyfóza, plochá – rovná záda)
  • rozlišovat pohledem přechody kyfotických křivek z pohledu hrudní oblasti, přechody kyfotických křivek z pohledu "flat back"
  • provádět základní dechová cvičení pro rozvinutí kyfotických křivek v hrudní oblasti
  • jak efektivně pracovat na odstranění hyperkyfózy
  • jak dokonale využít cvičení pro prohloubení malé či žádné kyfózy – plochá záda
  • jak správně pracovat se zásobníkem cviků pro uvolnění a mobilizaci svalů v kyfotických zakřiveních páteře

co by bylo dobré znát

co s sebou

  • věci na cvičení, psací potřeby, svačinu, ručník

reference

"Vynikající školení, skvělá parta lidí, velmi rychle uběhl čas a byl konec. Lektor opět nezklamal. Maximálně připravený, předal tolik informací, ohledně kyfotiků či oploštělých,že budu ráda, když si z nich aspoň něco do budoucna zapamatuji a využiji v praxi. Ještě že mám své poznámky a obrázky - ty mi poradí... :-)
Školení mi přineslo velké množství nových informací, velká zjištění… To samé platí pro oploštěná záda. Jsem za to moc ráda, neb mám klienty ve skupinovkách s oběma těmito problémy a aspoň jim budu moci něčím pomoci - ulevit ... :-)" Silvie Hapalová




SK Pohoda
Nutris
Aerobic
CK Lenka