Držení těla - PÁNEVNÍ DNO

Pánevní dno.JPG Svaly pánevního dna jsou často označovány za ty nejdůležitější při aktivaci hlubokého svalového stabilizačního systému. Je tomu ale opravdu tak?

Problém u pánevního dna je ten, že bývá často málo aktivní, nebo naopak přeaktivováno. Také se často stává, že jsou některá vlákna hyperaktivní a jiná zase ochablá.

Co s tím vším výše uvedeným? To se dozvíte na tomto odborném semináři...

termíny kurzu


Datum konání Lektor Místo konání Cena
14. 10. 2016
09:00 - 17:30
Müller Daniel
Praha 5 - Smíchov
POHYBOVÉ A PILATES CENTRUM
2399 Kč
Sleva 200 Kč

naučíte se

  • pánevní dno, jako jeden z hlavních stabilizačních svalů (stavba, funkce, význam)
  • pánevní dno a cyklus kontrakcí (stah, uvolnění, kontrakční vlna a práce svalů v oblasti malé pánve, typy cvičení, pánevní dno a nitrobřišní tlak, správná vizualizace
  • využití technik cvičení dle různých cvičebních konceptů pro odstranění špatných návyků v kontrakci pánevního dna
  • využití aktivace pánevní oblasti pro uvolnění zadních a předních svalových řetězců
  • nácvik správné stabilizace pánve
  • nácvik správného cyklu kontrakční vlny
  • relaxace pánevních svalů pro správnou aktivitu celého těla
  • využití dostupných pomůcek pro správné cvičení v boji proti inkontineci

co byste měli znát než nastoupíte do programu Pánevní dno

  • základní anatomie pohybového aparátu
  • znalost svalů břišní a zádové oblasti
  • funkce svalového systému CORE

mohlo by se hodit, takže raději s sebou

  • pomůcky na psaní
  • sportovní oblečení
  • ručník

Life´s mile
Aerobic
CK Lenka
SK Pohoda
Centrum
Pohybový specialista
Nutris