osobní trénink jógy

Pro koho je osobní trénink jógy?

1) úplný začátečník

Vždy vás jóga zajímala, ale pozice vám přijdou krkolomné? Myslíte si, že jsou pro vás nedosažitelné? Pokud nechcete jít na skupinovou lekci právě z těchto důvodů nebo se chcete vše naučit postupně, s ohledem na váš zdravotní stav, pak právě pro vás je individuální trénink vhodnou volbou.

2) pokročilí cvičenci a lektoři, kteří chtějí propracovat lépe techniku jednotlivých ásan

Jste pokročilí cvičenci, ale některé z ásan jsou stále těžké, nevíte pořádně jak na ně? Jste lektoři skupinových lekcí, kteří ale nemají dostatek času cvičit si sami? Rádi byste si zlepšili technické provedení jednotlivých pozic ?

Jste již jógy znalí, pravidelně cvičíte, ale vždy odcházíte z hodin s nepříjemnou bolestí některé části těla a nevíte, co byste mohli dělat lépe? V individuálních trénincích je čas se zaměřit na váš problém a předejít těmto lokálním přetížením.

výhody individuálního tréninku jógy:

  • zlepšování techniky v jednotlivých ásanách
  • zlepšování rozsahu a flexibility
  • pochopení jednotlivých ásan
  • footwork - práce s chodidly
  • využití balančních pomůcek
  • zlepšení stability
  • využití pružinového systému stroje reformer – odporový trénink
  • vyrovnání svalových dysbalancí
  • prohloubení dechových a meditačních technik
  • zlepšení koncentrace a vnímání sebe sama
  • plynulý tok energie v celém těle

výhody využití stroje reformer při tréninku:

  • pružinový systém – odporový trénink
  • zvyšování rozsahu flexibility
  • posílení
  • plynulost pohybu
  • variabilita
  • footwork – práce s chodidly a klenbou nohy, aktivace, srovnávání
  • rozpohybování pánve


SK Pohoda
Aerobic
CK Lenka