kongres 18. KFP - Praha 17. 11. 2020

„Takovej normální kongres!“

Pilates, Zdravotní TV, Jóga & Elasticita,

Už dlouho si nestíháte zacvičit? Nezvládáte si udělat čas sami pro sebe? Toužíte po cvičební inspiraci? Zastavte se a vyhraďte si den jen pro sebe a svůj rozvoj či potěšení. Přijďte na náš "takovej normální kongres"! Nejen že zpomalíte své běžné tempo a trochu si určitě i zablbnete, ale hlavně se dobijete pozitivní energií. Strávíte aktivní den se svými kolegy i vašimi oblíbenými školiteli, naberete inspiraci a ještě se přitom dobře pobavíte. Protože v čem je náš kongres výjimečný? Je prostě takovej normální! Vymysleli jsme pro vás opět široký výběr lekcí a již nyní se na všechny těšíme!

PLATBA:
2 730 Kč při platbě po 18. 09. 2020

!!! Na jednotlivé lekce je nutné se přihlásit přes email: akademie@iqpohyb.cz !!!

Rezervace je platná až po zaplacení.

Kreslicí plátno 5 kopieleták kongres A4

 

termíny kurzu

datum konání místo konání cena
17. 11. 2020
09:00 - 16:00
Praha 5
2 730 Kč při platbě do 17. 11. 2020
2 730 Kč po 17. 11. 2020

naučíte se

SÁL 1 

9:30 – 10:20 silová jóga  – síla a stabilita ruku v ruce Lenka
10:30 – 11:20 fasciální relaxace – míčky, míčky a zase ty míčky  Dan OBSAZENO
11:30 – 12:20 mobilizační jóga – ladnost těla v každém pohybu Ida
13:30 – 14:20 fasciální aktivace – probuďme pojivové tkáně jógou  Lenka
14:40 – 15:30 relaxační strečink – vyzkoušejme, jak dlouzí jsme Daniela

SÁL 2 

9:30 – 10:20 choreo-flow – stejně jako v životě – plynule a bez zádrhelů Alena
10:30 – 11:20 pilates síla středu – síla středu budovaná nejen díky pilates Zbyněk
11:30 – 12:20 pilates mobilita – rozpohybování těla pro všechny  Katka
13:30 – 14:20 pilates dynamika – zapojení kardiovaskulárního systému Dan OBSAZENO
14:40 – 15:30 pilates relax – odpočinutí těla i duše při spojení pilates a jógy Ida

SÁL 3

9:30 – 10:20 síla středu těla – párová gymnastika nejen v páru Michal
10:30 – 11:20 relaxace ramen – bezbolestná silná ramena Daniela
11:30 – 12:20 mobilita pánve – mobilní pánev pro funkční pohyb celého těla Alena OBSAZENO
13:30 – 14:20 mobilita hrudníku – mobilní hrudník pro uvolněné tělo Zbyněk OBSAZENO
14:40 – 15:30 dolní končetina – stabilita dolní končetiny nejen pro běžce Michal OBSAZENO

 

silová jóga  - síla a stabilita ruku v ruce
Pevnost nám dává něco, o co se můžeme opřít. Nohy či ruce zapouštíme do země a energií přijímanou z rukou a nohou necháváme plnit své tělo. Sestava na kořenovou čakru spojenou s gravitací a pevností. 2 jóga bloky, podložka

fasciální relaxace – míčky, míčky a zase ty míčky
Uvolněte oblast svých kyčelních kloubů díky relaxačním míčkům, které mohou být skvělými pomocníky při autorelaxaci. Nepotřebujete žádného cvičebního partnera – jen správnou velikost a tuhost míčku a vědět, kam s ním. relaxační míčky, podložka

mobilizační jóga – ladnost těla v každém pohybu
Jóga neslouží pouze k protažení, případně posílení svalů a fascií v jejich délce. Zažijte jógu, která vás dokonale rozpohybuje a dá vašemu tělu ladnost a symetrii pohybů. ručník, 2 jóga bloky, podložka

fasciální aktivace – probuďme pojivové tkáně jógou
Jednoduchou plynulou jógovou sestavou probudíme celé tělo, mysl a ducha.  Pro muže i ženy každé věkové kategorie – všichni budou nadšeni ze cvičení, které aktivuje nejen tělo. 2 jóga bloky, podložka

relaxační strečink – vyzkoušejme, jak dlouzí jsme
Sekvence převážně svalového strečinku s příjemnými výdržemi. Vše se dokáže hýbat příjemně a táhnout tak, aby došlo k relaxaci nejen svalových tkání, ale i mysli. Plynulost a délka, to je základ této lekce. podložka

choreo-flow – stejně jako v životě – plynule a bez zádrhelů
Lekce pro rozvoj flexibility a síly těla, propojení jednotlivých prvků plynulými přechodovými pozicemi tak, aby byla využitá každá vteřina. Budování choreografie, která vás jako celek naprosto dostane. podložka

pilates síla středu – síla středu budovaná nejen díky pilates
Budování silného středu těla je jedním z hlavních pilířů pilates cvičení. K tomuto systému dodáme ještě pár vychytávek z jiných cvičebních systémů a vězte, že díky zajímavým kombinacím ani jeden sval nezůstane opomenut. válec, podložka

pilates mobilita – rozpohybování těla pro všechny
Klasické pilates oblečené do zdravotního hávu. Tak, aby byly všechny cviky přizpůsobeny dnešní populaci, která by se měla věnovat hlavně rozpohybování celého těla, protože většinu času tráví ve statických pozicích. Pilates Circle, podložka

pilates dynamika – zapojení kardiovaskulárního systému do klasického pilates
Pilates Clinic Method se pyšní hlavně svým zdravotním aspektem. Nicméně, pokud cvičenci ovládají správnou techniku cvičení, tak proč nepřidat dynamiku pohybu a trochu více se u cvičení nezadýchat? podložka

pilates relax – odpočinutí těla i duše při spojení pilates a jógy
U této lekce máte jedinečnou možnost propojení pilates s jógovými pozicemi tak, abyste si užili jak sílu, která vychází z pilates, tak protažení, které vychází z jógy. To vše v plynulých pozicích včetně jednotlivých příjemných přechodů. ručník velký (cca jako IQP ručník), podložka

síla středu těla – párová gymnastika nejen v páru
Uvedeme klasické statické pozice do pohybu a ověříte si tak sami na sobě, co dokážete. Příprava na akrobacii se neobejde bez cvičení v páru, proto krom síly středu těla nás čeká i budování důvěry. podložka

relaxace ramen – bezbolestná silná ramena
Práce s lopatkou a celým ramenním pletencem. Nechť svaly pustí kosti mezi sebou do pohody a rovnováhy, ať celý ramenní kloub dostane šanci se správně zapojit jak v pohybu, tak ve statice. sball/overball, podložka

mobilita pánve – mobilní pánev pro funkční pohyb celého těla
Lekce zaměřená na mobilitu pánve a na nejpřirozenější pohyb, tedy chůzi. V lekci si také ověříte, že funkční pánev znamená i lepší funkci kyčelního kloubu a hrudníku. sball/overball, podložka

mobilita hrudníku – mobilní hrudník pro uvolněné tělo
Rozpohybování hrudního koše je součástí cvičení pro volná bedra, pohyblivou pánev, uvolněnou krční páteř i volná ramena. Je to velký segment, který ovlivňuje ty ostatní. Vyzkoušejte to na vlastní kůži. BOSU® Balance Trainer, podložka       

dolní končetina – stabilita dolní končetiny nejen pro běžce
Se stabilní dolní končetinou vám půjde chůze i běh mnohem snadněji a tak v běžném životě máte možnost ovlivnit malými drobnostmi jeho velkou část. Práce s jednotlivými segmenty a jejich centrací vám umožní efektivní pohyb. Pak máte i možnost dostat své tělo do maximálních otáček a užít si endorfiny bez bolesti. theraband, podložka



Certifikovaní pohyboví specialisté
Aerobic
SK Pohoda
Certifikovaná pohybová centra