kongres 11. KFP - Praha 25.9.2016

11. KONGRES FUNKČNÍHO POHYBU – Olympijský rok

"PĚT KRUHŮ"

Půjdou představitelé skupiny IQ pohyb za svůj Olympijský kongres tzv. „za katr“? 11.kongres pěti kruhů 

V našem světě je spousta směšných pravidel a nařízení, které je prý potřeba v zájmu globálního fungování dodržovat. My se vždy snažili vše dělat poctivě, podle pravidel, tak, abychom mohli žít s čistým svědomím a čistým štítem. Abychom mohli svojí hlavu vždy držet zpříma a nemuseli se stydět za své činy. Jenže, všichni mohou občas udělat chybu…

Náš podzimní, již jedenáctý v řadě, kongres byl nazván, v rámci úcty roku 2016, tedy roku, kdy se pořádají Olympijské hry, jako Olympijský kongres. Nicméně díky tomu, jak jsme svými kolegy a konkurencí z našeho pohybového oboru sledováni, dostalo se nám upozornění od Českého Olympijského výboru, že podle jimi vydané Metodiky, která vychází ze zákona č. 60/2000 Sb., o ochraně olympijských symbolik, jsme vlastně porušili zákon o ochraně těchto symbolik. Nyní řešíme, kdo z vedení společnosti půjde čelit případné žalobě, a tedy kdo v případě pravomocného trestu za tuto nehoráznost přestane cvičit a bude sedět, a to samozřejmě v pozici koordinovaného sedu s lopatkami v zadních – bočních kapsách… Nicméně děkujeme všem, kdo se na upozornění pro ČOV podíleli, jsme rádi, že jste nám pomohli držet se zákona!

Na základě hluboké sebereflexe jsme se proto rozhodli náš podzimní kongres přejmenovat na 11. KONGRES PĚTI KRUHŮ, který se bude konat ve stejném termínu, a pokud nikoho z nás za tento politováníhodný a společensky nebezpečný přestupek nezavřou, i ve stejném obsazení. Děkujeme za pochopení při přejmenování kongresu a držte nám palce, budeme to potřebovat! Protože takovýto přestupek se jen tak neodpouští…

 
 
Po odeslání přihlášky je nutné zaslat REZERVACI LEKCÍ na e-mail akademie@iqpohyb.cz (rezervace Vám bude potvrzena po úhradě kurzovného)


naučíte se

kondice, relaxace, mobilita

SÁL 1    
09:30 - 10:20 Dynamická kompenzace dálkových plavců Daniel
10:30 - 11:20 Superpevné břicho pro boxery  Jana
11:30 - 12:20 Jóga v rotacích pro golfisty  Nikol
13:45 - 14:35 Volné kyčle pro taekwondo Jana
15:00 - 15:50 Relaxace fascií v jin józe pro judisty  Nikol
SÁL 2    
09:30 - 10:20 Mobilita hrudníku pro baseballisty  Martina
10:30 - 11:20 Uvolnění dolních končetin po maratonu Zbyněk
11:30 - 12:20 Výbušnost volejbalistů Michal
13:45 - 14:35 Silová vytrvalost dolních končetin pro basketbalisty Zbyněk
15:00 - 15:50 Rozhýbání ramen pro kanoisty  Martina
SÁL 3    
09:30 - 10:20 Ztuhlá bederní páteř ragbistů Daniela
10:30 - 11:20 Příprava pro míčové sporty Michal
11:30 - 12:20 Kompenzace přetížených třísel fotbalistů  Sylva
13:45 - 14:35 Přetížený tenisový loket a jeho uvolnění  Daniel 
15:00 - 15:50 Intervalový trénink pro sprintery Daniela

 

Dynamická kompenzace dálkových plavců – přetížená ramena a často nefunkční hrudník. Jak dynamicky pracovat v rámci kompenzace plavců se dozvíte právě má této lekci! podložka

Příprava pro míčové sporty – hody, hody, hody, nečekejte schody! Dynamická příprava horní poloviny těla pro míčové sporty. podložka, expandery

Výbušnost volejbalistů – výbušnost se týká hlavně výskoků. Ale ve volejbale také trupu a horních končetin. podložka, závěsný systém

Silová vytrvalost dolních končetin pro basketbalisty – běhat, skákat, odrazit se, podřepnout, udělat dlouhý krok…na to všechno je potřeba silová vytrvalost dolních končetin! kruhový trénink

Intervalový trénink pro sprintery – maximální rychlost dolních končetin, to je oč tu běží! A následná relaxace… podložka, BOSU® Balance Trainer

Mobilita hrudníku pro baseballisty – home run není jen tak – síla vychází z mobilního hrudníku! podložka, Sball

Volné kyčle pro taekwondo – trochu strečink, trochu rozhýbání, trochu bolesti a trochu dřiny. To vše patří k bojovým sportům! podložka

Jóga v rotacích pro golfisty – tam a zpátky, doleva a doprava, otoč se a švihni…to je golf na olympiádě. podložka

Superpevné břicho pro boxery – nikdo nesmí dostat K.O. ránou na břicho! K tomu slouží tato lekce… podložka, ručník

Rozhýbání ramen pro kanoisty – ramena kanoistů jsou často velmi zatuhlá, a tak je potřeba s nimi efektivně pracovat! podložka, válec

Ztuhlá bederní páteř ragbistů – velmi dynamický a silový sport, kde hráči trpí hlavně na přetížení beder a přechodu s hrudní páteří. Rozpohybování a následná stabilizace těchto úseků je základ! podložka, masážní míčky

Uvolnění dolních končetin po maratonu – strečink a masáž, to je ideální kombinace, aby byl schopen maratonec dál chodit a běhat… podložka, válec

Kompenzace přetížených třísel fotbalistů – častý problém těchto sportovců, který je potřeba efektivně řešit, aby nedocházelo tak často ke zraněním! podložka, ručník, theraband

Přetížený tenisový loket a jeho uvolnění – jeden z nejčastějších problémů u tenisu je vadná koordinace horní končetiny… podložka, masážní míčky

Relaxace fascií v jin józe pro judisty – být pořád ve střehu, aby judista neprohrál na vasari, není nic jednoduchého…je proto třeba také občas zrelaxovat a připravit mysl na koncentraci… podložka, bloky, deky



SK Pohoda
Aerobic
CK Lenka