závěsné systémy

... aneb jak správně cvičit s jakýmkoliv závěsným systémem tak, aby v rámci všech cviků bylo dbáno na správné držení těla bez přetěžování určitých svalových partií

Na fitness trhu jste se již určitě setkali se spoustou závěsných systémů ke cvičení. Bohužel cvičení na většině z nich vychází z armádního tréninku nebo ze závodního sportu. Pokud ale chcete pracovat s běžnou klientelou, která má problémy s pohybovým aparátem jako je třeba držení těla, bolestivost kloubů a zad, je třeba cviky modifikovat, některé vynechat a naopak jiné vymyslet. My jsme pro vás na závěsném systému MILOKIT® Suspension Training od firmy Jordan připravili školení, ve kterých máme cviky vhodné jak pro běžnou klientelu, která potřebuje správně aktivovat pro ně vhodné svalové skupiny a do pohybu nezapojovat už přetížené svaly z běžného života či jednostranné sportovní aktivity, tak pro sportovce. Na pomůckách, které pracují na základě závěsného systému, je cvičení zábavné a účinné, protože pracuje celé tělo a cvičení je tak opravdu funkční, ale také může být velmi nebezpečné v přetížení různých svalových skupin, páteře a kloubů, pokud není tato pomůcka správně používána.

Je jedno, jestli budete sami či se svými klienty pracovat s pomůckou TRX® od americké firmy Fitness Anywhere, MILOKIT® Suspension Training od anglické firmy Jordan, Flying od italské firmy Sidea, RIP:60, nebo si jen uvážete lano na větvi od stromu. Naučíme vás principy a vy si pak pro cvičení vyberete už jakýkoliv závěsný systém. Nevadí, pokud právě se závěsnými systémy začínáte, nebo už máte nějaký kurz za sebou. Chcete – li pochopit např. systém síly a páky, systém kompresního a dekompresního tlaku na klouby, atd., tak neváhejte a navštivte naše semináře.


SK Pohoda
Aerobic
CK Lenka