seminář sestavování kondičních tréninků

Vše vychází ze sportovního tréninku, jehož rozsáhlá teorie se neustále mění, vylepšuje a zdokonaluje na základě moderních poznatků medicíny, biochemie a fyzioterapie. My se lehce této teorie dotkneme v základní rovině, abychom lépe pochopili souvislosti práce pro efektivitu našeho či klientova tréninku. Sestavit kondiční trénink je nedílnou součástí, ať již dosavadních či budoucích osobních trenérů kondičně – posilovacích tréninků. Vždy je něco nového a zajímavého, jak udělat trénink malinko jinak tak, aby i při kondiční práci nedocházelo ke zbytečnému přetěžování svalových skupin a opotřebování jednotlivých kloubních spojení.

Tento seminář je součástí specializovaného rekvalifikačního kurzu. Na semináři se proto scházejí frekventanti vícedenního i jednodenního školení, což díky různým dovednostem frekventantů často vede k zajímavé diskusi ohledně probíraného tématu, což je výhodné pro všechny zúčastněné.

V případě zájmu o přihlášení na tento seminář, prosíme, kontaktujte lektora Zbyňka Petra na email: zbynek@iqpohyb.cz. Prokonzultujete, zda je pro vás tento seminář vhodný. Děkujeme za pochopení.

Věděli jste, že...

... nejoblíbenější tréninkový model většiny klientů je kruhový trénink

... autor programu: Zbyněk Petr

... školíme od roku 2008 a program stále zdokonalujeme

termíny kurzu

datum konání lektor místo konání cena
25. 11. 2017
09:00 - 18:00
Petr Zbyněk
Praha - Smíchov
1 999 Kč při platbě do 26. 10. 2017
2 199 Kč po 26. 10. 2017

naučíte se

  • základní teorii sportovního tréninku
  • jak plánovat tréninkový proces v krátkodobém a dlouhodobém horizontu
  • různé druhy kondičních a posilovacích tréninků
  • jak efektivně zatěžovat tělo v tréninku s následnou regenerací
  • typy svalové činnosti a adaptace svalových vláken
  • jaký vliv, účel a pravidla jsou důležitá pro posilovací trénink
  • jak správně sestavovat tréninky pro sportovce a pro klasické klienty
  • jak nastavit a jak dosáhnout klientových cílů, ať jsou jakékoliv – nabrání svalové hmoty, zpevnění těla, hubnutí, držení těla, kondice

doporučujeme znát

  • základní znalost cvičení v rámci posilovacích tréninků

co s sebou

  • psací potřeby
  • svačinu


SK Pohoda
Nutris
Aerobic
CK Lenka