seminář pánevní dno

pánevní dno, držení těla - úroveň 2

Svaly pánevního dna jsou často označovány za ty nejdůležitější při aktivaci hlubokého svalového stabilizačního systému. Problémem pánevního dna je však skutečnost, že bývá často málo aktivní, nebo naopak je přeaktivováno a nemůže tedy být oním impulzním centrem pro stabilizaci našeho těla. Také se často stává, že některá vlákna jsou hyperaktivní a jiná naopak ochablá a tím mohou nastat určité problémy například v podobě neúspěšného početí, inkontinence, změny nitrobřišního tlaku v dutině břišní, poklesu dělohy ve vyšším věku žen, či u mužů v podobě problémů s prostatou. Díky správnému cvičení a aktivitě pánevního dna můžeme nejen uvedené problémy odstranit, ale také jim předcházet.

Věděli jste, že...

... lidé neumí pánevní dno správně nejen aktivovat, ale ani relaxovat

... autor programu: Daniel Müller

... školíme od roku 2012 a program stále zdokonalujeme

termíny kurzu

datum konání lektor místo konání cena
17. 11. 2019
09:00 - 17:30
Špalková Alena
Praha 5
2 619 Kč
18. 01. 2020
09:00 - 17:30
Špalková Alena
Praha 5
2 550 Kč při platbě do 19. 12. 2019
2 730 Kč po 19. 12. 2019
13. 06. 2020
09:00 - 17:30
Špalková Alena
Praha 5
2 550 Kč při platbě do 14. 05. 2020
2 730 Kč po 14. 05. 2020
25. 10. 2020
09:00 - 17:30
Špalková Alena
Praha 5
2 550 Kč při platbě do 25. 09. 2020
2 730 Kč po 25. 09. 2020

naučíte se

  • vnímat pánevní dno, jako jeden z hlavních stabilizačních svalů (stavba, funkce, význam)
  • chápat pánevní dno a cyklus aktivity (stah, uvolnění, pánevní vlna a práce svalů v oblasti malé pánve, typy cvičení, pánevní dno a nitrobřišní tlak, správná vizualizace)
  • využití technik cvičení dle různých cvičebních konceptů pro odstranění špatných návyků v aktivitě pánevního dna
  • využití aktivace pánevní oblasti pro uvolnění zadních a předních svalových řetězců
  • nácvik správné stabilizace pánve
  • nácvik správného cyklu pánevní vlny
  • relaxaci pánevních svalů pro správnou aktivitu celého těla
  • jak využít dostupné pomůcky pro správné cvičení v boji proti inkontinenci

doporučujeme znát

co s sebou

  • věci na cvičení
  • psací potřeby
  • svačinu
  • ručník

reference

"Organizace školení byla perfektní, ani chvíli jsem se nenudila. Vše teoretické bylo okamžitě doplněno praktickou ukázkou, takže jsem si ani nemusela nic psát, to se nedá zapomenout :-)
Dan je skvělý lektor, kéž je takových víc. Vysvětlil, dal do souvislostí, ukázal, nechal prožít a ještě jsme se dost zasmáli. Tento seminář mi dal odpovědi na to, proč má tolik lidí problémy od chodidel až po hlavu. Rozbořil některé staré představy a já je ráda nahradila novými poznatky z této oblasti. Využiji to u sebe, své rodiny i svých cvičenců. Při odchodu na nádraží mi pánev doslova "plavala". Děkuji. Vřele doporučuji všem, kteří pracují v oblasti cvičení, aby se konečně lidé dozvěděli, jak to s pánevním dnem je, jak si neubližovat a jak se můžeme velmi mýlit, i když si myslíme, že děláme to nejlepší." Lenka Lukášková




Nutris®
SK Pohoda
Aerobic
CK Lenka