seminář těhotné a po porodu

cvičení pro těhotné a po porodu

Těhotenství nebereme jako nemoc či přítěž, ale jako skvělé období ženy, která bude mít miminko. V rámci tohoto stavu však přichází nejen u prvorodiček mnohé nesnáze, které mohou ženu během devíti měsíců nepříjemně potrápit. Mohou to být v rámci jednotlivých trimestrů například časté bolesti zad, bolesti v oblasti pánve či žeber. Nebo třeba inkontinence či těhotenská cukrovka. Intenzita většiny těchto potíží se dá správnou pravidelnou aktivitou snížit, a tak celé těhotenství zpříjemnit. A o to nám, trenérům či budoucím maminkám, přeci jde - pozitivně ovlivňovat lidská těla i psychiku klientů. Tento kurz není určen jen pro ty, kteří by rádi cvičili s těhotnými ženami, ale i samotným budoucím maminkám. Ovšem v rámci semináře probereme nejen samotné těhotenství, ale budeme se věnovat i práci s čerstvými maminkami – době poporodní, neboli vhodné fyzické aktivitě po porodu.

Absolvování tohoto semináře neopravňuje účastníky k vedení skupinových ani individuálních lekcí s těhotnými či ženami po porodu. V případě, že máte zájem takové lekce vést, je nutné absolvovat (nebo mít již absolvovaný a zkouškou ukončený) celý rekvalifikační kurz v naší, případně jiné vzdělávací akademii, na jehož základě bude tento seminář potřebným rozšířením.

Věděli jste, že...

... poporodní rozestup břišní stěny je možné zacvičit zpět nejlépe do jednoho roku po porodu

... autoři programu: Daniel Müller, Iveta Matušková

... školíme od roku 2013 a program stále zdokonalujeme

termíny kurzu

datum konání lektor místo konání cena
29. 11. 2019
09:00 - 17:30
Špalková Alena
Praha 5
2 439 Kč při platbě do 30. 10. 2019
2 619 Kč po 30. 10. 2019

naučíte se

  • základům, jak ve kterém období s těhotnými ženami pracovat - jak se liší cvičení v jednotlivých trimestrech
  • jak a kdy pracovat s pánevním dnem a tak bojovat s případnou inkontinencí
  • jak uvolňovat ztuhlou bederní či hrudní páteř
  • ve které zóně srdeční frekvence se pohybovat
  • jaké cviky a sporty jsou nevhodné
  • jak postupovat s fyzickou aktivitou po přirozeném porodu a jak po císařském řezu
  • principy výběru cviků v rámci jednotlivých trimestrů a době poporodní
  • jak začít pracovat s diastázou neboli rozestup břišních svalů v době poporodní

doporučujeme znát

co s sebou

  • věci na cvičení
  • psací potřeby
  • svačinu
  • ručník

reference

"Dne 9.1. jsem se zúčastnila semináře "Těhotné a po porodu" organizace super, vše běželo jako po másle. Každá minutka byla maximálně využita, Dan je profík, studnice odborných znalostí a také je velice dobře informovaný o pocitech a vnímání těla samotných budoucích maminek. To mi přijde hodně super! Další seminář v IQ Pohybu mě ohromil :)). Super! Těším se na další!" Simona Sýkorová




Nutris®
SK Pohoda
Aerobic
CK Lenka