CORE B - Zásobník cviků pro CORE systém

Core cviky.JPG Čeká vás zásobník cviků a jejich rozdílnost pro stabilizační a mobilizační cvičení s klientem. Mimo základní pozice z programu CORE A, které budeme dál rozvíjet, přidáme i pozice další, které jsou také perfektně v praxi využitelné. 

Budeme se věnovat praktickému posilování těch "správných" břišních a zádových svalů, které klientům zajistí pevný střed těla a stabilitu pánve a páteře. Poté budou schopni správně využít břišní a zádové svaly k bezbolestnému držení těla, které tak zajistí menší tlak na meziobratlové ploténky a (nejen) nosné klouby. Zároveň při fyzické aktivitě klient lépe zapojí povrchové svalstvo a tak se připojí k nižšímu riziku zranění další benefit – a to je kvalitnější zapojení / procvičení svalů, které mají při daném pohybu opravdu pracovat.

termíny kurzu


Datum konání Lektor Místo konání Cena
16. 07. 2016
09:00 - 18:00
Petr Zbyněk
Praha 5 - Smíchov
POHYBOVÉ A PILATES CENTRUM
2199 Kč
Sleva 200 Kč
12. 11. 2016
09:00 - 18:00
Petr Zbyněk
Praha 5 - Smíchov
POHYBOVÉ A PILATES CENTRUM
2199 Kč
Sleva 200 Kč

naučíte se

  • správný nácvik posilování břišního svalstva v kombinaci se zádovými svaly vedoucí k plochému břichu a stabilitě pánve a páteře
  • metodický rozbor důležitých pojmů pro následnou praxi s CORE
  • funkční posilování břišního svalstva dle zásad nejnovějších metodik zdravotního cvičení s využitím CORE systému
  • zásobník cviků v pozicích: leh na zádech a na břiše, podpory a vzpory, na boku

co byste měli znát než nastoupíte do programu CORE B

  • znalosti z kurzu CORE A
  • základní anatomie pohybového aparátu
  • perfektní znalost svalů břišní a zádové oblasti

mohlo by se hodit, takže raději s sebou

  • pomůcky na psaní
  • sportovní oblečení
  • ručník

Life´s mile
Aerobic
CK Lenka
SK Pohoda
Centrum
Pohybový specialista
Nutris